Usuwanie AdBlue
Usuwanie sondy lambda
Usuwanie sondy NOX
Oferujemy usługi różnego rodzaju i stopnia złożoności
Przesuń w lewo, aby zobaczyć więcej recenzji
Delikatna, ale precyzyjna interwencja na poziomie firmware często pomaga pozbyć się sadzy, błędów i nierównej pracy. Procedura ta jest coraz częściej wybierana przez właścicieli samochodów używanych, zwłaszcza tych z silnikami wysokoprężnymi.
Głównym celem jest wyłączenie działania systemu EGR na poziomie oprogramowania bez uciekania się do fizycznej ingerencji. Mechanik uzyskuje dostęp do jednostki sterującej silnika (ECU) za pośrednictwem złącza diagnostycznego i wykonuje ponowne flashowanie.
Przed przystąpieniem do demontażu mechanik przeprowadza wstępną diagnostykę i programowanie systemu:
Procedura nie narusza parametrów technicznych samochodu. Po jej zakończeniu silnik pracuje stabilnie w każdym stylu pracy, a samochód jest bardziej responsywny.
Możliwe jest cofnięcie zmian w celu powrotu do standardowej konfiguracji. Dzięki temu interwencja jest elastyczna i bezpieczna bez wpływu na krytyczne elementy sterujące.
Usuwanie zaworu EGR to usługa polegająca na całkowitym usunięciu układu recyrkulacji z obwodu sterowania. W praktyce rezultat można odczuć już po pierwszych podróżach: zwiększa się reakcja, zmniejsza się zadymienie, poprawia się kalibracja trybu spalania paliwa.
Co kierowca uzyskuje po prawidłowej dezaktywacji systemu:
Po takich modyfikacjach samochód staje się bardziej niezawodny w mieście i na autostradzie, zużycie paliwa jest wyrównane, a ogólny stan staje się bliższy stanu fabrycznemu. Takie zmiany mają pozytywny wpływ nie tylko na wrażenia z jazdy ale również na koszty utrzymania samochodu. Zmniejsza się częstotliwość wymiany świec i filtra oleju.
Wśród wszystkich modyfikacji związanych z silnikiem programowe usunięcie EGR w Gdańsku jest uważane za jedno z najbardziej skutecznych i bezpiecznych. Pozwala uniknąć zatorów które prowadzą do utraty mocy, awarii trakcji, a nawet przegrzania kolektora wydechowego.
Programowe usunięcie zaworu EGR zmniejsza obciążenie cieplne i zwiększa żywotność układu dolotowego i turbodoładowania. Po dezaktywacji zaworu EGR można oczekiwać:
System staje się bardziej wydajny i odporny nawet na intensywne użytkowanie. Jest to szczególnie doceniane przez tych którzy planują chip tuning lub zwiększenie momentu obrotowego w przyszłości.
Wielu użytkowników zauważa również redukcję hałasu i wibracji silnika zwłaszcza na biegu jałowym. Wynika to ze stabilizacji procesów spalania i wyrównania ciśnienia w cylindrach co zapewnia silnikowi dodatkową żywotność i poprawia jego reakcję przy najmniejszym dotknięciu przepustnicy.
Interwencja programowa nie zawsze jest wystarczająca. Czasami konieczne jest zatkanie EGR zwłaszcza jeśli zawór jest uszkodzony lub nie zamyka się szczelnie. Zwykle objawia się to zwiększonym zużyciem paliwa, spadkiem przyczepności lub częstymi błędami na desce rozdzielczej.
Na praktyce montaż zaślepki łączy się z programowym wyłączeniem EGR i tylko w takim przypadku uzyskuje się trwały efekt. Kiedy warto pomyśleć o zatkaniu:
Decyzja o zatkaniu pomaga wykluczyć powtarzające się awarie, poprawić jakość tworzenia mieszanki i przywrócić optymalne parametry zapłonu. Dzięki prawidłowej instalacji i tuningowi kierowca pozbywa się wielu drobnych zadań i problemów otrzymując w zamian stabilny i ekonomiczny silnik gotowy na każdą drogę.
ЗАЛИШІТЬ СВОЇ ДАНІ і МИ ВІДПОВІМО на всі ваші питання