
Czyszczenie filtra cząstek stałych DPF

Programowe wyłączenie filtra cząstek stałych DPF/FAP

Programowe wyłączenie klap wirowych

Oferujemy usługi różnego rodzaju i stopnia złożoności
Przesuń w lewo, aby zobaczyć więcej recenzji
Jest to procedura czyszczenia i opróżniania filtra cząstek stałych z sadzy pochodzącej z procesu spalania. Aby wypalić cząsteczki sadzy, filtr musi zostać podgrzany do bardzo wysokiej temperatury. Regeneracja filtra cząstek stałych może być aktywna lub wymuszona.
Podczas normalnej jazdy samochodem temperatura jest na tyle wysoka że spaliny mają czas na całkowite spalenie.
Jednak naturalne oczyszczanie nie jest wystarczające dla tych którzy jeżdżą tylko po mieście i w zimne dni. Dlatego konieczne jest skontaktowanie się z serwisem aby wykonać profesjonalny tuning programowanie i diagnostykę.
Istnieje kilka przyczyn które wpływają na ten proces. Regeneracja DPF może być różna pod względem skuteczności, rodzaju i regularności przeprowadzania. Wpływ na to ma marka samochodu, warunki jego jazdy. Jeśli jest on używany tylko do krótkich podróży po mieście filtry są częściej zatkane. W takim razie konieczne będzie wymuszone usunięcie. Systemy DPF również mogą się różnić. Niektóre z nich wymagają częstszego serwisowania.
Nasz serwis wykorzystuje oprogramowanie i skrupulatną kontrolę techniczną procesu przez specjalistów dzięki czemu wszystkie operacje są wykonywane dokładnie i precyzyjnie.
Gdy samochód jest uruchomiony jego ECU wykorzystuje różne czujniki do monitorowania temperatury, ciśnienia, przepływu spalin aby określić kiedy konieczna jest regeneracja. Jest to konieczne gdy:
Gdy filtr DPF jest poważnie zatkany spaliny mają trudności z jego przejściem. Powoduje to że silnik „dławi się”, samochód gorzej przyspiesza i słabnie podczas rozruchu. Czasami nawet przechodzi w tryb awaryjny. Rozwiązaniem problemu jest regeneracja filtra cząstek stałych w Poznaniu.
Filtr cząstek stałych zbiera zanieczyszczenia i sadzę ze spalin silnika wysokoprężnego aby powietrze było czystsze. Gdy jednak zanieczyszczeń jest zbyt dużo filtr nie jest w stanie sobie z nimi poradzić i musi zostać wypalony. Proces ten nazywany jest regeneracją.
Czy jest filtr zatkany i jak się w tym zorientować ー należy udać się do serwisu i po diagnozie wykonać wymuszone wypalanie filtra DPF w Warszawie lub Poznaniu. Podróżowanie po mieście z postojami, korkami, wolna jazda i częste hamowanie przyczyniają się do zapychania filtra. Wypalanie jest potrzebne mniej więcej raz na 300–600 km przebiegu. Objawy:
Aby wtryskiwacze oleju napędowego działały lepiej, dłużej i nie zużywały się, należy regularnie usuwać pozostałości popiołu.
Z czasem filtr ulega zatkaniu i wymaga oczyszczenia. Nazywa się to wyżarzaniem lub regeneracją. Zwykle jest ono monitorowane przez sterownik silnika. Jeśli jednak filtr jest zbyt mocno zatkany – system samochodu nie może sobie z tym poradzić, a wtedy nie obejdzie się bez serwisu. Nasi specjaliści podłączają moduł ze specjalnym oprogramowaniem, uruchamiają wymuszoną regenerację i monitorują proces na wyświetlaczu sterownika.
W mechanicznej metodzie czyszczenia silnik jest dobrze rozgrzany, a filtr schłodzony. Specjalny płyn jest wtryskiwany i pozostawiony do rozpuszczenia sadzy. Następnie filtr jest płukany płynem neutralizującym i ponownie dobrze podgrzewany.
Ważne jest, aby wszystko było prawidłowo wyregulowane. Kalibracja systemu pomaga uniknąć błędów. Jeśli spalanie filtra cząstek stałych rozpocznie się w odpowiednim czasie, wydłuży to żywotność silnika, pozostanie on mocny, zmniejszy się ryzyko uszkodzenia, poprawi się stan wszystkich układów samochodu.
Cenę regeneracji i diagnostyki filtra DPF FAP ustalamy indywidualnie aby klient nie płacił za usługi których nie potrzebuje. Koszt zależy od takich kryteriów:
A co najważniejsze – zawsze obliczamy koszt regeneracji DP z góry. W ten sposób Twój samochód będzie zawsze w porządku, a budżet zostanie wstępnie obliczony.
ЗАЛИШІТЬ СВОЇ ДАНІ і МИ ВІДПОВІМО на всі ваші питання