
Usuwanie systemu EVAP

Diagnostyka komputerowa samochodu

Regeneracja filtra cząstek stałych DPF

Oferujemy usługi różnego rodzaju i stopnia złożoności
Przesuń w lewo, aby zobaczyć więcej recenzji
Każdy pojazd z silnikiem wysokoprężnym jest wyposażony w filtr cząstek stałych DPF lub FAP. Filtr cząstek stałych pomaga ograniczyć szkodliwe emisje do środowiska zewnętrznego i utrzymać normy środowiskowe. Jednak taka „maska” dla rury wydechowej z czasem się zapycha. Silnik traci moc, na desce rozdzielczej pojawiają się błędy, a jazda przestaje być komfortowa. Filtr można wyczyścić, ale nie zawsze problem znika. Niezawodnie działa tylko usuwanie filtra cząstek stałych w Poznaniu, które po prostu wyłącza tę opcję poprzez specjalne oprogramowanie.
Poniżej podpowiemy, kiedy usuwanie jest potrzebne, jak się to robi, z jakiego oprogramowania korzystają fachowcy i jak zrozumieć, że filtr nie działa już tak jak powinien.
Nie wszyscy kierowcy wiedzą, dlaczego ich samochody tracą moc, zużywają więcej paliwa lub wyświetlają błędy takie jak Check Engine. Programowa dezaktywacja filtra DPF eliminuje wszystkie te problemy szybko i w adekwatnej cenie. Nasz serwis wykonuje re-flashing i tuning systemu w kilku etapach, zaczynając od diagnostyki:
Wyprogramowanie jest obowiązkowe, ponieważ z powodu usunięcia mogą wystąpić usterki i inne problemy w działaniu systemu. Po zakończeniu operacji samochód jest sprawdzany w celu wykluczenia błędów po modyfikacji. Deprogramowanie DPF zwiększa żywotność silnika. Działanie wszystkich podzespołów staje się przewidywalne i łatwe do kontroli. Rozwiązanie to poprawia osiągi samochodu, zapewnia mocniejsze przyspieszenie, a nawet zmniejsza zużycie paliwa.
Głównym powodem usuwania filtra DPF są problemy z osiągami i zwiększone zużycie paliwa. Modyfikacja oprogramowania usuwa ograniczenia pierwotnie ustanowione w procesie wydechowym. Po wyprogramowaniu ECU zmniejsza się przeciwciśnienie spalin. Rezultatem moment obrotowy i moc nieznacznie wzrastają.
Inne powody konieczności korekty ECU:
Nadchodzi moment w którym samochód nie jest już w stanie samodzielnie „wypalić” nagromadzonej sadzy. Pogarsza się jakość i płynność jazdy. A jeśli olej napędowy nie jest najlepszej jakości filtracja pogarsza się jeszcze szybciej. Wpływa to na ogólny stan i osiągi silnika.
Usuwanie filtra DPF to skomplikowany proces. Takie zadanie można powierzyć tylko serwisowi ze specjalnym sprzętem i nowoczesnym modułem oprogramowania. Sprzęt ten podłącza się do sterownika silnika który zarządza wszystkimi procesami: od zapłonu po wydech.
Za pośrednictwem komputera lub chipa diagnostycznego specjaliści odczytują dane i otrzymują wyświetlacz sterownika, czyli pełną mapę wszystkich jego ustawień.
Za pomocą programów kalibracyjnych wyłączają funkcje związane z filtrami i w razie potrzeby dokonują pewnych zmian w oprogramowaniu sondy lambda. Programowanie odbywa się ostrożnie, za pośrednictwem dostosowanego oprogramowania układowego, aby nie uszkodzić stabilności ani nie spowodować nowych błędów.
Określenie „na oko” czy filtr jest zatkany, czy nie nie będzie możliwe ponieważ znajduje się on wewnątrz układu wydechowego. Istnieje jednak prosty sposób na zidentyfikowanie usterek samochodu z silnikiem wysokoprężnym:
Jeśli wystąpi którykolwiek z tych objawów pilnie potrzebny jest profesjonalny serwis w celu przeprowadzenia kontroli. Eliminacja filtra DPF pomaga zapobiegać potencjalnie kosztownym naprawom i daje kontrolę nad osiągami silnika.
Jazdy z zapchanym filtrem cząstek stałych należy unikać za wszelką cenę ponieważ konsekwencje mogą być poważne. Usuwanie DPF ze sterownika w naszym serwisie odbywa się z gwarancją jakości i bezpieczeństwa.
Dysponujemy specjalistami i odpowiednim sprzętem, aby wykonać niezbędne czynności z zachowaniem wysokich standardów technicznych. Sprawdzamy każdy element, przeprowadzamy pełną diagnostykę i poprawiamy osiągi samochodu. Cena usunięcia filtra DPF zależy od modelu samochodu i stopnia skomplikowania prac.
ЗАЛИШІТЬ СВОЇ ДАНІ і МИ ВІДПОВІМО на всі ваші питання