Usuwanie sondy NOX Poznań

Dzwonić
Głęboka diagnostyka
Przeprowadzamy kompleksową diagnostykę przed chip tuningiem, analizując pracę silnika i układu wydechowego w celu osiągnięcia maksymalnych rezultatów.
Indywidualne podejście
Dostosowujemy chip tuning do Twoich preferencji, stylu jazdy i specyfiki pojazdu.
Jakość i niezawodność
Używamy sprawdzonych map i certyfikowanego sprzętu, zapewniając bezpieczną i stabilną pracę silnika oraz układu wydechowego.

Nasze usługi

Oferujemy usługi różnego rodzaju i stopnia złożoności

Zalety usuwania sondy NOx

01
Usunięcie błędów i trybów awaryjnych
02
Redukcja kosztów dzięki braku konieczności wymiany czujnika
03
Stabilna praca silnika
04
Zmniejszone zużycie paliwa
05
Większa niezawodność i dłuższa żywotność układu wydechowego

Klienci o nas

Przesuń w lewo, aby zobaczyć więcej recenzji

Artur
Usuwanie systemu EVAP
Przez system EVAP miałem ciągłe problemy z tankowaniem i błędami. Po wyłączeniu wszystko działa bez zarzutu, teraz mogę jeździć bez stresu. Dzięki za fachowe podejście!
03.03.2025
Bartosz
Chip Tuning Stage-1
Przeprowadziłem chip tuning Stage-1 w moim BMW F30 – po prostu rewelacja! Auto stało się bardziej dynamiczne, reakcja na gaz jest natychmiastowa, a spalanie nawet trochę spadło. Wielkie dzięki dla ekipy – znają się na rzeczy!
06.02.2025
Lech
Usuwanie zaworu EGR
Po wyłączeniu EGR w moim Passacie B7 silnik pracuje równiej, błędy zniknęły, a spalanie stało się stabilne. Świetna robota!
19.10.2024
Roman
Modyfikacja dźwięku wydechu
Chciałem, żeby moje Audi A5 brzmiało mocno i efektownie. Zrobiliśmy mapowanie „popcorn” – teraz dźwięk jest po prostu niesamowity! Auto brzmi dokładnie tak, jak chciałem, jestem w 100% zadowolony!
24.09.2024
Wiktor
Regeneracja filtra DPF
W moim VW Tiguan filtr DPF był już na skraju wydajności, ale ekipa zrobiła regenerację – teraz wszystko działa jak nowe! Auto znowu jedzie dynamicznie, bez problemów. Wielkie dzięki za pomoc!
10.08.2024
Aleksander
Dezaktywacja filtra cząstek stałych DPF/FAP
Usunąłem DPF w moim Peugeocie 308 – dynamika się poprawiła, błędy zniknęły, a spalanie spadło. Dzięki za profesjonalne podejście!
08.05.2024
Stanisław
Usuwanie sondy lambda
Usunąłem sondę lambda w mojej Skodzie Octavii - żadnych problemów z czujnikiem, silnik pracuje stabilnie, poprawił się moment obrotowy. Wszystko odbyło się szybko i profesjonalnie. Dziękuję!
28.03.2024
Tomasz
Usuwanie czujnika NOx
W moim BMW X5 ciągle pojawiały się błędy związane z NOx. Po wyłączeniu czujnika silnik pracuje idealnie – bez skoków i spadków mocy. Ekipa to prawdziwi profesjonaliści!
17.09.2023

Nasze prace

Wyłączenie czujnika NOx w Poznaniu

Czujnik NOx jest częścią systemu SCR, która wykrywa i mierzy stężenie szkodliwych cząstek tlenku azotu w wydechu samochodu. Jest on umieszczony w strumieniu spalin i określa przestrzeganie wartości granicznych emisji szkodliwych substancji do atmosfery, a także pokazuje jak skutecznie działa katalizator odbudowy. Jeśli SCR wyświetla błędy może to mieć wpływ na funkcjonalność samochodu. Aby tego uniknąć wykonuje się usuwanie NOx.

Usuwanie czujnika NOx w Poznaniu

Aby skutecznie usunąć czujnik NOx, ważne jest, aby skorzystać z pomocy profesjonalnych specjalistów ponieważ samodzielne usunięcie może prowadzić do negatywnych skutków. Dlatego wyprogramowanie NOx w Poznaniu jest rozsądnym rozwiązaniem w celu rozwiązania problemu w sposób kompetentny i niedrogi.

Programowe usuwanie NOx W stacji serwisowej Chip Tuning Avto w Poznaniu daje możliwości na eksploatację samochodu bez tego czujnika. Jednakże aby uniknąć ograniczenia momentu obrotowego rozsądne jest obniżenie ekologicznych standardów toksyczności, np. z Euro-5 do Euro-4. W ten sposób nie napotkasz problemów przy kontroli celnej na granicy UE.

Czujnik NOx — czujnik tlenków azot: jak działa i w jaki sposób go wyłączyć

Jego główną funkcją jest usuwanie toksycznych substancji w układzie wydechowym samochodu. Służy do tego celu AdBlue — specjalny reagent, w którym w proporcji 1:3 mieszane są syntetyczna mocznik i woda dejonizowana — jest wstrzykiwany do gorących wydechów. W rezultacie amoniak ulega katalizacji i przekształca się w gazy inertne które następnie są wyrzucane przez rury wydechowe. To oznacza, że podczas tej konwersji tlenek azotu rozpada się na parę wodną – azot i CO2, co zmniejsza jego ilość.

Ważne elementy urządzenia to kamery grzejnika. Zazwyczaj są ich dwie:

  1. W pierwszej komorze gazy wydechowe tracą tlen w wyniku działania prądu elektrycznego w elektrodach. Odbywa się to tylko przy wysokich temperaturach — od 650 °C.
  2. Tlenki azotu w drugiej komorze pomiarowej zaczynają rozpadać się na azot i tlen. Prąd generowany w ten sposób wyraźnie odpowiada stężeniu szkodliwych substancji w strumieniach wydechowych.

Czasami w czujnikach umieszcza się dodatkową kamerę, która kontroluje czułość pierwszych dwóch. Z drugiej strony, gdy czujnik NOx jest wyłączony eksploatacja samochodu nie zmienia się znacząco, a niektóre charakterystyki silnika nawet wzrastają i zmniejszają zużycie paliwa. Naprawa czujnika jest trudna i kosztowna, a nowy również jest zbyt drogi, więc właściciele samochodów starają się po prostu usunąć czujnik NOx.

Przyczyny awarii sondy NOx w samochodzie

Kiedy urządzenie się zepsuje, co często jest spowodowane przez wadliwy AdBlue, ECU otrzymuje sygnał, który zapala lampę na komputerze samochodu.

Diagnoza nieprawidłowego działania sondy NOx:

  • zwiększenie zużycia paliwa — do 25%;
  • niestabilna praca silnika w wolnym biegu;
  • fałszywe kody błędów które powodują wymianę sondy lambda;
  • problemy z AdBlue: zepsute pompy, uszkodzone złącza i przewody, uszkodzone wtyczki;
  • nieprawidłowe działanie katalizatora.

Jeśli uszkodzone urządzenie nie znajduje się już w wyznaczonej wartości, system samochodowy zapamiętuje usterkę i regularnie informuje o diagnozie. Silnik może przejść w stan awaryjny i zwiększyć zużycie paliwa. Usunięcie NOx w Poznaniu pomoże sprawić że ECU nie będzie już go potrzebować, wskaźniki nie będą już przeszkadzać, a samochód przestanie działać w trybie awaryjnym Limp, w którym komputer pokładowy ogranicza automatyczną skrzynię biegów.

Oprogramowanie silnika po usunięciu NOx

Programowanie czujnika nie zmienia znacząco składu mieszanki paliwowo-powietrznej silnika. Aby nie wstawiać nowego lub nie naprawiać starego, zazwyczaj stosuje się odpowiedni emulator, który jest zaprogramowany do jednakowo prawidłowego wskazywania standardowych wartości obecności tlenku azotu i jego stężenia. W ten sposób zapewnia się prawidłowe funkcjonowanie całego systemu AdBlue, który w równym stopniu przestaje blokować moc silnika.

Call